Dostawa materiałów promocyjno-biurowych na potrzeby projektu pn. Praktyka i kwalifikacje gwarancją pracy w zawodzie
Przejdź do załączników
Barlinek, dnia 05 grudnia 2017 r.
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
Zadanie:
Dostawa materiałów promocyjno-biurowych na potrzeby projektu pn. „Praktyka i kwalifikacje gwarancją pracy w zawodzie” w zakresie zadań realizowanych przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 im. kpt. hm. Andrzeja Romockiego „Morro” w Barlinku współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020
1. Nazwa i adres Zamawiającego:
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1
im. Kpt. hm. Andrzeja Romockiego „Morro”
ul. Szosowa 2
74-320 Barlinek
2. Tryb udzielenia zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest na podstawie art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze późn. zm.) o wartości zamówienia nie przekraczającej równowartości kwoty 30.000 euro netto.
3. Przedmiot zamówienia:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres opisano w specyfikacji stanowiącej załącznik nr 2 do niniejszego zaproszenia. Wizualizacje tablic informacyjnych stanowią wzory nr 1 i 2.
Program: Regionalny Program Operacyjny Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020
Priorytet: 8 Edukacja
Działanie: 8.9 Wsparcie szkół i placówek prowadzących kształcenie zawodowe oraz uczniów uczestniczących w kształceniu zawodowym i osób dorosłych uczestniczących w pozaszkolnych formach kształcenia zawodowego w ramach Kontraktów Samorządowych
Tytuł projektu: „Praktyka i kwalifikacje gwarancją pracy w zawodzie”
4. Termin wykonania zamówienia:
Realizacja usług odbędzie się w terminie i wg harmonogramu ustalonym przez Zmawiającego po wyłonieniu oferty i podpisaniu umowy.
5. Wspólny słownik Zamówień (CPV)
CPV: 30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe
CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
6. Wymagane dokumenty i oświadczenia, jakie powinni dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków
Dla potwierdzenia spełnienia wymienionych kryteriów Oferent:
-
przedstawi Formularz ofertowy cenowej (załącznik nr 1)
Zamawiający dokona sprawdzenia spełnienia przez Oferentów wymogów określonych w zapytaniu ofertowym w zakresie kompletności i jakości oferty, a mianowicie pod uwagę będą brane oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego, zawierające komplet ważnych dokumentów wymaganych w niniejszym zapytaniu ofertowym.
Zamawiający zastrzega sobie prawo szczegółowego sprawdzenia stanu faktycznego z przedłożonymi dokumentami i oświadczeniami, w tym również poprzez wezwanie Oferenta do wyjaśnienia treści dokumentów lub przedłożenia dodatkowych dokumentów.
Niespełnienie jednego z wymienionych wyżej warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uważa się za odrzuconą.
7. Kryteria stosowane przy wyborze najkorzystniejszej oferty:
Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: Kryterium cena: 100%.
Punkty przyznane za kryterium cena będą liczone wg następującego wzoru:
C (przyznana liczba punktów) = (Cmin : C0) x 100
Gdzie:
C0 - cena Wykonawcy,
Cmin - minimalna cena spośród ważnych ofert
Maksymalna ostateczna ocena punktowa oferty (Cena oferty): 100 pkt.
Liczba punktów wynikająca z działań matematycznych zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku.
-
Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy złożyć w terminie do 13.12.2017 r. do godz. 12:00, w Sekretariacie Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 im. Kpt. hm. Andrzeja Romockiego „Morro”, ul. Szosowa 2; 74-320 Barlinek.
Wymaga się, aby oferta została zamieszczona w wewnętrznej i zewnętrznej kopercie, które będą zaadresowane na adres jednostki prowadzącej postępowania oraz będą posiadać oznaczenie:
OFERTA
Dostawa materiałów promocyjno-biurowych na potrzeby projektu
pn. „Praktyka i kwalifikacje gwarancją pracy w zawodzie”
Koperta wewnętrzna będzie opatrzona dodatkowo nazwą i adresem wykonawcy w celu odesłania oferty w przypadku złożenia oferty po terminie.
W przypadku, gdy ofertę podpisuje osoba posiadająca pełnomocnictwo musi ono zawierać zakres upełnomocnienia, natomiast w przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa - musi ono być potwierdzone „za zgodnością z oryginałem” przez notariusza.
Wymaga się, by oferta była podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, a wszystkie strony oferty parafowane przez te osoby.
Zaleca się aby:
-
oferta była trwale spięta.
-
strony oferty były ponumerowane.
Wymaga się, aby wszelkie poprawki były dokonane w sposób czytelny i dodatkowo opatrzone datą dokonania poprawki oraz parafą osoby podpisującej ofertę
-
Informacja o możliwości odstąpienia od wyboru oferty:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od wyboru oferty bez podania przyczyny.
-
Osoba uprawniona do bezpośredniego kontaktowania się z oferentami:
Kazimierz Siarkiewicz tel. 95 746 1064 w godz. 800- 1500 , e-mail: zspnr1barlinek@wp.pl
-
Termin związania ofertą
14 dni od upływu terminu składania ofert.
-
Określenie warunków zmian umowy
Zamawiający informuje, iż w umowie o realizację zamówienia znajdują się zapisy przewidujące możliwość dokonywania istotnych zmiany postanowień treści umowy w stosunku do treści oferty, Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
13. Informacje o formalnościach:
-
Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszych ofert, zamawiający zawiadomi Wykonawców, którzy ubiegali się? o udzielenie zamówienia, o wynikach postepowania, poprzez umieszczenie informacji na stronie internetowej.
-
Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawca? po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy.
-
Umowa w sprawie realizacji niniejszego zamówienia zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszego zapytania oraz danych zawartych w ofercie.
-
Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia bądź wycofania niniejszego zapytania ofertowego bez podania przyczyn.
-
Zamawiający informuje, że terminy płatności wynagrodzenia Wykonawcy uzależnione będą? od terminu wpłynięcia na konto Zamawiającego środków przeznaczonych na pokrycie wydatków związanych realizacja? umowy na etapie, w którym uczestniczył Wykonawca i mogą? ulegać opóźnieniom.
W załączeniu:
-
Formularz ofertowy - załącznik nr 1
-
Opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2
-
Wzór umowy - załącznik nr 3
* Niepotrzebne skreślić
4
.
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie zamówienia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
06.12.2017.12.44.52 2. ZaA a A a cznik nr 1 - oferta cenowa (DOC, 177.00Kb) | 2017-12-06 12:44:52 | 0 | |
06.12.2017.12.45.00 3. ZaA a A a cznik nr 2 - szczegA A A a owy opis przedmiotu zamA A wienia (DOCX, 296.21Kb) | 2017-12-06 12:45:00 | 0 | |
06.12.2017.12.45.06 4. ZaA a A a cznik nr 3 - projekt umowy (DOCX, 95.06Kb) | 2017-12-06 12:45:06 | 0 | |
06.12.2017.12.45.21 WzA A r nr 1 tablica informacyjna (DOCX, 3.51Mb) | 2017-12-06 12:45:21 | 0 | |
06.12.2017.12.45.37 WzA r nr 2 tablica informacyjna (DOCX, 3.34Mb) | 2017-12-06 12:45:37 | 0 |
Udzielenie zamówienia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
18.12.2017.15.35.17 PROTOKA A 18.12.2017 R. (PDF, 499.24Kb) | 2017-12-18 15:35:17 | 0 |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Marta Wojciechowska Data wytworzenia:
06 gru 2017
Osoba dodająca informacje
Marta Wojciechowska Data publikacji:
06 gru 2017, godz. 12:40
Osoba aktualizująca informacje
Marta Wojciechowska Data aktualizacji:
18 gru 2017, godz. 15:35