Wydział Organizacji i Spraw Społecznych
Wydział Organizacji i Spraw Społecznych
ul. Północna 15, 74-300 Myślibórz
tel. 95 747 20 21
stanowisko ds. kadr - Naczelnik Wydziału - Małgorzata Jakóbowska
tel. 95 747 20 21, wew. 232,
kadry@powiatmysliborski.pl
stanowisko ds. obsługi informatycznej - Informatyk Urzędu - Marek Sobiegraj
tel. 95 747 20 21, wew. 299,
informatyk@powiatmysliborski.pl
stanowisko ds. obsługi informatycznej - Marcin Stępnik
m.stepnik@powiatmysliborski.pl
stanowisko ds. organizacyjnych i archiwum - Inspektor - Magdalena Cisiuk
tel. 95 747 20 21, wew. 231,
or@powiatmysliborski.pl
stanowisko ds. obsługi sekretariatu - Sekretarka – Martyna Bogucka
tel. 95 747 20 21, wew. 200,
starostwo@powiatmysliborski.pl
stanowisko ds. społecznych i współpracy z organizacjami pozarządowymi – Inspektor – Róża Werocy
tel. 95 747 20 21, wew. 233
mysliborz@hot.pl
Biuro Obsługi Klienta - stanowiska ds. kancelaryjnych i obsługi klienta
Pomoc administracyjna - Ewelina Głogowska
tel. 95 747 20 21, wew. 210
bok@powiatmysliborski.pl
Pomoc administracyjna - Ewelina Chodyma
tel. 95 747 20 21, wew. 210
bok@powiatmysliborski.pl
Do zadań Wydziału Organizacji i Spraw Społecznych należy w szczególności:
1. W zakresie spraw organizacyjno - prawnych:
1.1. inicjowanie działań usprawniających formy i metody pracy Starostwa,
1.2. prowadzenie rejestru upoważnień i pełnomocnictw do załatwiania spraw w imieniu Starosty,
1.3. prowadzenie rejestru zarządzeń Starosty i innych wewnętrznych aktów normatywnych,
1.4. prowadzenie spraw dotyczących wewnętrznego ustroju Powiatu, zmiany granic, ustalenia herbu i flagi Powiatu,
1.5. prowadzenie rejestru umów,
1.6. prowadzenie biura rzeczy znalezionych,
1.7. prowadzenie nadzoru nad fundacjami i stowarzyszeniami
2. W zakresie spraw kadrowych:
2.1. prowadzenie dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz akt osobowych pracowników Starostwa i kierowników powiatowych jednostek organizacyjnych z wyjątkiem tych, które podporządkowane są Wydziałowi Edukacji,
2.2. prowadzenie spraw związanych ze szkoleniem, dokształcaniem i doskonaleniem zawodowym pracowników,
2.3. zabezpieczenie przestrzegania w Starostwie przepisów dotyczących porządku, bezpieczeństwa i higieny pracy,
2.4. współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie organizowania robót publicznych, prac interwencyjnych oraz innych form zapobiegania bezrobociu;
3. W zakresie spraw obsługi informatycznej:
3.1. administrowanie systemem informatycznym (siecią komputerową),
3.2. koordynacja działań z zakresu informatyki,
3.3. nadzorowanie, udzielanie konsultacji i pomoc użytkownikom w zakresie eksploatacji systemów informatycznych i obsługi urządzeń komputerowych,
3.4. administrowanie bazami danych oraz zapewnienie ich ochrony,
3.5. prowadzenie archiwizacji systemów, aplikacji i baz danych oraz odtwarzanie danych archiwalnych w sytuacjach awaryjnych,
3.6. współpraca z Administratorem Bezpieczeństwa Informacji w zakresie tworzenia i realizacji obowiązujących zasad polityki bezpieczeństwa,
3.7. sprawowanie nadzoru technicznego nad systemem elektronicznego obiegu dokumentów,
3.8. prowadzenie stałej kontroli antywirusowej funkcjonujących systemów,
4. W zakresie spraw obsługi sekretariatu:
4.1. obsługa sekretariatu Starosty i Wicestarosty,
4.2. obsługa spotkań i zebrań organizowanych przez Starostę i Wicestarostę,
4.3. organizacja przyjmowania interesantów przez Starostę i Wicestarostę w sprawach skarg i wniosków,
4.4. współpraca z mediami oraz współpraca Powiatu na gruncie międzynarodowym,
4.5. podejmowanie działań związanych ze współpracą zagraniczną,
5. W zakresie spraw kancelaryjnych i obsługi klienta:
5.1. odbieranie, segregowanie i przekazywanie do poszczególnych komórek organizacyjnych korespondencji przychodzącej (zewnętrznej i wewnętrznej),
5.2. prowadzenie ewidencji pieczęci,
5.3. przygotowywanie i wysyłka korespondencji i innych przesyłek pocztowych,
5.4. udzielanie informacji klientom, a w razie potrzeby kierowanie ich do właściwych komórek organizacyjnych,
5.5. rejestracja i dekretowanie korespondencji w elektronicznym systemie obiegu dokumentów,
5.6. obsługa centrali telefonicznej i telefaksu,
6. W zakresie spraw dot. archiwum:
6.1. prowadzenie archiwum zakładowego w urzędzie,
6.2. nadzór nad stosowaniem w urzędzie instrukcji archiwalnej;
7. W zakresie spraw społecznych:
7.1. realizowanie zadań wynikających z przepisów ustawy o cmentarzach i chowaniu zmarłych, w szczególności przeprowadzanie procedury związanej z przewozem zwłok z miejsc publicznych na terenie powiatu,
7.2. załatwianie spraw w zakresie udzielania pozwoleń na sprowadzanie zwłok i szczątków ludzkich z obcego państwa,
7.3. określanie rozkładu godzin pracy aptek ogólnodostępnych na terenie powiatu,
7.4. organizacja i realizacja zadań z zakresu profilaktyki i promocji zdrowia, w tym w szczególności diagnozowanie i analizowanie stanu zdrowia mieszkańców, określanie potrzeb społecznych w zakresie działań profilaktycznych, organizacja i realizacja akcji profilaktycznych, kampanii prozdrowotnych, opracowywanie rocznych i wieloletnich programów promocji i profilaktyki zdrowia oraz sprawozdań z ich realizacji.
8. W zakresie współpracy z organizacjami pozarządowymi:
8.1. prowadzenie spraw związanych z przygotowywaniem lokalnych aktów prawnych dot. sektora pozarządowego, w szczególności rocznego programu współpracy z podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego,
8.2. realizacja zadań z zakresu współpracy i działalności na rzecz organizacji pozarządowych,
9. W zakresie sportu, kultury, turystyki:
9.1. współorganizowanie imprez kulturalnych i sportowych o charakterze ponadgminnym,
9.2. realizacja zadań z zakresu kultury oraz ochrony zabytków i opieki nad zabytkami,
9.3. prowadzenie spraw związanych z ewidencją uczniowskich klubów sportowych działających w formie stowarzyszeń, których statuty nie przewidują prowadzenia działalności gospodarczej oraz nadzór nad ich działalnością.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Marek Dmytruszewski Data wytworzenia:
01 sty 2008
Osoba dodająca informacje
Marek Dmytruszewski Data publikacji:
16 mar 2006, godz. 16:19
Osoba aktualizująca informacje
Ewelina Głogowska Data aktualizacji:
11 paź 2024, godz. 10:37