Powiatowy Rzecznik Konsumentów
Powiatowy Rzecznik Konsumentów - Jarosław Jankowski
ul. Północna 15, 74-300 Myślibórz
tel. 95 747 20 21, wew. 250
rzecznik@powiatmysliborski.pl
Godziny pracy:
Do zadań Powiatowego Rzecznika Konsumentów należy w szczególności:
1. Zapewnienie konsumentom bezpłatnego poradnictwa i informacji prawnej w zakresie ochrony ich interesów,
2. Wytaczanie powództw na rzecz konsumentów oraz wstępowanie, za ich zgodą, do toczącego się postępowania w sprawach o ochronę interesów konsumentów,
3. Składanie wniosków w sprawie stanowienia i zmiany przepisów prawa miejscowego
w zakresie ochrony interesów konsumentów,
4. Współdziałanie z właściwymi terytorialnie delegaturami Urzędu Ochrony Konkurencji
i Konsumentów oraz organizacjami, do których zadań statutowych należy ochrona interesów konsumentów,
5. Udzielanie obywatelom także w innych formach pomocy prawnej w zakresie ochrony praw konsumentów,
6. Wykonywanie zadań jednostek samorządu terytorialnego w zakresie ochrony konsumenta na zasadach określonych odrębnymi przepisami.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Katarzyna Ostrowska-Wolska Data wytworzenia:
01 sty 2008
Osoba dodająca informacje
Marek Dmytruszewski Data publikacji:
09 mar 2005, godz. 09:58
Osoba aktualizująca informacje
Ewelina Głogowska Data aktualizacji:
07 gru 2021, godz. 10:22