244/2012 w sprawie przeprowadzenia rekontroli w PCPR w Myśliborzu w zakresie oceny pracowników:
Zgłoszona przez PanaWojciecha Wojtkiewicza interpelacja na XVIII sesji Rady Powiatu w Myśliborzu dnia 29 lutego 2012r.
w sprawie przeprowadzenia rekontroli w PCPR w Myśliborzu w zakresie oceny pracowników:
Treść zapytania:Zgodnie z ustawą o pracownikach samorządowych jest obowiązek sporządzania co dwa lata ocen pracowniczych. Czy w PCPR została zrealizowana w ustawowym terminie taka rekontrola?
Treść udzielonej odpowiedzi:
Zgodnie z informacją uzyskaną od Dyrektora PCPR, wyjaśniam, że ostatnia ocena pracowników PCPR została przeprowadzona w miesiącu październiku 2007 roku – w myśl obowiązujących przepisów kolejna powinna być dokonana nie później niż w październiku 2009r. Oceny tej nie przeprowadzono. W dniu 29 grudnia 2011 został wprowadzony Regulamin okresowych ocen pracowników samorządowych zatrudnionych w PCPR w Myśliborzu określający procedurę przeprowadzania przedmiotowej oceny. Z uwagi na zmianę Dyrektora Placówki we wrześniu 2011 okres sprawowania nadzoru został uznany przez Dyrektora za zbyt krótki na obiektywną ocenę.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Dagmara Gembiak Data wytworzenia:
19 mar 2012
Osoba dodająca informacje
Marek Sobiegraj Data publikacji:
26 maj 2022, godz. 12:21
Osoba aktualizująca informacje
Marek Sobiegraj Data aktualizacji:
19 mar 2012, godz. 07:41