202/2012 w sprawie termomodernizacji budynku SPZOZ Szpital Powiatowy w Dębnie
Zgłoszona przez Pana Tomasza Jaremę interpelacja na XVII sesji Rady Powiatu w Myśliborzu dnia 25 stycznia 2012r.
w sprawie termomodernizacji budynku SPZOZ Szpital Powiatowy w Dębnie
Treść zapytania:Docieplenie budynku szpitala w Dębnie przełożono na 2012r. Kiedy Zarząd ogłosi przetarg na termomodernizację tzw. starego budynku szpitala?
Informuję, że przetarg na termomodernizację budynku A Szpitala Powiatowego w Dębnie zostanie ogłoszony na przełomie lutego i marca br.
Ponadto przekazuję poniżej informacje dotyczące Pana zapytań zgłoszonych w punkcie „Sprawozdanie Starosty z pracy Zarządu”:
Treść zapytania:W sprawie zapisów z Protokołu Nr 57/2011 z posiedzenia Zarządu z dnia 20-21 grudnia 2011r. dot. rozpatrzenia wniosku SPZOZ Szpital Powiatowy w Dębnie w sprawie zapłacenia raty kredytu: jaką kwotę odsetek od kredytu długoterminowego zapłacono do tej pory? Ile jeszcze pozostało do zapłacenia odsetek od kredytu długoterminowego udzielonego dla SPZOZ w Dębnie przez Raiffeisen Bank Polska SA Oddział Szczecin – przyjmując obowiązujący WIBOR?
Od udzielonego kredytu długoterminowego dla SPZOZ w Dębnie przez Raiffeisen Bank Polska SA Oddział Szczecin Powiat, jako poręczyciel do dnia 31 grudnia 2011r. dokonał zapłaty odsetek w kwocie 1.938.340,83 zł .
Przyjmując obowiązującą stopę referencyjną WIBOR 3M na dzień 30 grudnia 2011r.
- 4,99 %, pozostanie do zapłaty z tytułu odsetek od kredytu długoterminowego wartość 2.151.075 zł.
Treść zapytania:W Protokole Nr 57/2011 z posiedzenia Zarządu z dnia 20 grudnia 2011r. jest zapis, że w dniu 28 października 2011r. Sąd Rejonowy w Myśliborzu orzekł o przepadku pojazdu marki Seat Ibiza o numerze rejestracyjnym ZMY 03GA na rzecz Powiatu Myśliborskiego (postanowienie uprawomocniło się dnia 02.12.2011r.). Jaki jest koszt parkowania pojazdu od 28.10.2011r. do dnia 25.01.2011r. i kto pokryje koszty przetrzymywania pojazdu na parkingu?
Zgodnie z art.130a ust. 10h ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym koszty związane z usuwaniem, przechowywaniem, oszacowaniem, sprzedażą lub zniszczeniem pojazdu powstałe od momentu wydania dyspozycji jego usunięcia do zakończenia postępowania ponosi osoba będąca właścicielem tego pojazdu w dniu wydania dyspozycji usunięcia pojazdu, z zastrzeżeniem ust. 10d i 10i cytowanej ustawy. Decyzję o zapłacie tych kosztów wydaje starosta, w której określa wysokość poniesionych kosztów oraz termin zapłaty.
W przedmiotowej sprawie dokonano już wyceny pojazdu przez upoważnionego rzeczoznawcę i trwają ustalenia co do dalszego losu przedmiotowego pojazdu (możliwe rozwiązania to sprzedaż pojazdu w drodze licytacji albo jego demontaż). Na chwilę obecną postępowanie, o którym mowa w art. 130a ust.10h nie zostało zakończone, w związku z czym nie została ustalona ostateczna wysokość kosztów.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Dagmara Gembiak Data wytworzenia:
17 lut 2012
Osoba dodająca informacje
Marek Sobiegraj Data publikacji:
26 maj 2022, godz. 12:21
Osoba aktualizująca informacje
Marek Sobiegraj Data aktualizacji:
17 lut 2012, godz. 10:53