874/2013 w sprawie działalności Powiatowego Centrum Obsługi Finansowo-Administracyjnej w Myśliborzu
Zgłoszona przez Panią Danutę Patkowską interpelacja na XLIII sesji Rady Powiatu w Myśliborzu dnia 18 grudnia 2013r.
w sprawie działalności Powiatowego Centrum Obsługi Finansowo-Administracyjnej w Myśliborzu:
Treść zapytania:
Jak funkcjonuje Powiatowe Centrum Obsługi Finansowo-Administracyjnej w Myśliborzu?
Ile osób zwolniono ze szkół w skutek powstania PCOFA?
Jaki jest koszt odpraw?
Ile osób zatrudniono ponownie?
Ile osób jest zatrudnionych w tej chwili w PCOFA?
Jakie są widoczne oszczędności w skutek powstania PCOFA?
Jak wygląda proces zatwierdzania aneksów do arkuszy organizacyjnych? Kto je zatwierdza i jaka jest w tym rola Dyrektora PCOFA?
Czy na rok szkolny 2014/2015 Starosta wraz z Dyrektorem COFA zakłada znaczący spadek ilości uczniów i tym samym zakłada zwolnienia nauczycieli i obsługi?Czy Dyrektor PCOFA zgodnie z Dyrektorami szkół stara się o środki zewnętrzne na remonty i inwestycje obiektów oświatowych. Jakie są to projekty?
Treść udzielonej odpowiedzi na sesji:
Starosta Myśliborski – Arkadiusz Mazepa
w kwestii zwolnień w związku z utworzeniem PCOFA po raz kolejny podkreślił, że nikt nie został zwolniony, a wręcz przeciwnie zostały stworzone dodatkowe miejsca pracy.
Odnośnie pytania dot. PCOFA, zatwierdzania arkuszy organizacyjnych zauważył, że od lat nic się w tym temacie nie zmieniło i jest to ta sama osoba, co jeszcze kilka lat temu, tj. Starosta.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Dagmara Gembiak Data wytworzenia:
19 lut 2014
Osoba dodająca informacje
Dagmara Gembiak Data publikacji:
26 maj 2022, godz. 12:21
Osoba aktualizująca informacje
Dagmara Gembiak Data aktualizacji:
19 lut 2014, godz. 13:42