herb BIP - Starostwo Powiatowe w Myśliborzu

www.powiatmysliborski.pl

Wydanie zezwolenia na imprezę powodującą szczególne utrudnienie w ruchu


Wydanie zezwolenia na imprezę powodującą szczególne utrudnienie w ruchu

1. Podstawa prawna

  • ustawa z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U z 2003r. Nr 58, poz. 515 z późn. zm.)

2. Wymagane dokumenty:

  1. Wniosek zawierający w szczególności:

  • imię i nazwisko lub nazwę oraz adres zamieszkania lub siedzibę organizatora imprezy,

  • rodzaj i nazwę imprezy,

  • informację o miejscu i dacie rozpoczęcia, przebiegu oraz zakończenia imprezy,

  • informację o przewidywanej liczbie uczestników imprezy,

  • wykaz osób reprezentujących organizatora w sprawach zabezpieczenia trasy,

  • podpis organizatora lub jego przedstawiciela.

  1. załączniki:

  • opinia Komendanta Wojewódzkiego Policji mówiąca o organizowanej imprezie oraz sposobie jej zabezpieczenia,

  • szczegółowy regulamin imprezy, określający w szczególności zasady zachowania uczestników imprezy istotne dla bezpieczeństwa ruchu drogowego,

  • wykaz osób odpowiedzialnych za prawidłowy przebieg i zabezpieczenie imprezy,

  • program imprezy ze szczegółowym opisem trasy i podaniem odległości między poszczególnymi jej odcinkami oraz określony w minutach i kilometrach program przejazdu lub przejścia uczestników imprezy,

  • plan zabezpieczenia trasy lub miejsca, w którym odbędzie się impreza,

  • zobowiązanie organizatora do przywrócenia poprzedniego stanu pasa drogowego na trasie przejazdu, przejścia lub miejsca pobytu uczestników imprezy, a w przypadku uszkodzenia pasa drogowego lub urządzeń drogowych będących następstwem - do ich bezzwłocznego naprawienia szkody lub pokrycia kosztów tych napraw,

  • pisemną zgodę właściciela lasu na przeprowadzenie imprezy w razie przeprowadzania jej na terenach leśnych.

Wniosek należy złożyć co najmniej na 30 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia imprezy.

3. Opłaty:

  • opłata wniesiona w postaci znaków opłaty skarbowej w wysokości 5 zł za wniosek oraz 0,50 za każdy załącznik.

4. Termin załatwienia sprawy - do 30 dni.

  1. Sprawy załatwia

Wydział Komunikacji i Dróg - Robert Petruk

Kontakt tel. 0-95-747-23-90, 31-90

6. Godziny pracy:

  • w poniedziałek od 8.00 do 16.00

  • od wtorku do piątku od 7.30 do 15.30

  1. Tryb odwoławczy

Wojewoda Zachodniopomorski w Szczecinie w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji, za pośrednictwem Starosty Myśliborskiego .

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Marek Dmytruszewski 23-04-2004 11:13
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 23-04-2004
Ostatnia aktualizacja: - 23-04-2004 11:13