Powiatowy Rzecznik Konsumentów

Powiatowy Rzecznik Konsumentów
Ul. Spokojna 13
 tel. 95 747 2021 wew. 20
 
Powiatowy Rzecznik Konsumentów przyjmuje interesantów w biurze przy ul. Spokojnej 13 oraz dyżuruje pod numerem 95 747 20 21 wew 20
 
Godziny pracy: 
Wtorki         w godz. 8.00 – 15.00
Środy         w godz. 8.00  – 15.00
Czwartki     w godz. 8.00 – 14.00
 
Jarosław Jankowski
 
 
Do zadań rzecznika konsumentów należy w szczególności:
 
·      zapewnienie konsumentom bezpłatnego poradnictwa i informacji prawnej w zakresie ochrony ich interesów,
 
·      wytaczanie powództw na rzecz konsumentów oraz wstępowanie, za ich zgodą, do toczącego się postępowania w sprawach o ochronę interesów konsumentów,
 
·      składanie wniosków w sprawie stanowienia i zmiany przepisów prawa miejscowego w zakresie ochrony interesów konsumentów,
 
·      współdziałanie z właściwymi terytorialnie delegaturami Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów oraz organizacjami, do których zadań statutowych należy ochrona interesów konsumentów,
 
·      udzielanie obywatelom także w innych formach pomocy prawnej w zakresie ochrony praw konsumentów,
 
·      wykonywanie zadań jednostek samorządu terytorialnego w zakresie ochrony konsumenta na zasadach określonych odrębnymi przepisami.

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Marek Dmytruszewski 09-03-2005 09:58
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 01-01-2008
Ostatnia aktualizacja: Marek Sobiegraj 12-01-2016 13:14